Granola

Du har väl inte missat Pauluns nya Granola? Granola är müsli som bakas i ugn och därmed får en knaprig konsitens. Pauluns granola innehåller inget tillsatt socker och är endast gjord på helt naturliga ingridienser. Pauluns granola finns i tre olika smaker: Hasselnöt och dadlar, Kakao och Hallon och Mullbär och Kardemumma. Än så länge har jag bara smakat på den med Kakao och Hallon, och den kan jag garantera att den är god!
I Granolan med Kakao och Hallon finns det massa nyttigheter.
Kakao som är riktigt på flera nyttiga och viktiga vitaminer och mineraler. Hallon som är rika på C-vitamin. Dadlar som innehåller nyttiga fibrer, vitaminer och mineraler. Och sist men med massa nyttiga vitaminer och mineraler så innehåller den också Kokos. En perfekt müsli helt enkelt.
 
Jag är mycket sugen på att testa Granolan med mullbär och kardemumma. Mullbär är ju så gott! Någon som testat den?
 
Jag laddade upp med en tallrik turkisk youhurt och granola innan jag gav mig ut på lite backlöpning. Och kanske var det den uppladdning som gjorde att jag fick till ett mycket fint pass med bra kvalité. :-)
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0