Goosebumps

Nyss hemkommen efter en lång eftermiddag/kväll på friskis. Och vilken underbar eftermiddag/kväll. Jag åkte dit några timmar innan mitt pass eftersom det ikväll var premiär för terminens träningsskola och ikväll skulle mina härliga ungar få prova på jympa och yoga som jag skulle leda. Det var tur att jag var där mycket tidigare eftersom det var många som stannade upp och ville gratulera mig till nomineringen.
 
Sen var det dax för mitt medelpass, och idag mina vänner, idag kändes passet helt på sin plats. Jag har varit sååå orolig över mitt pass, och inte en ända gång har jag känt att passet når upp till mitt förra superpass som jag körde i höstas. Men ikväll så satt det som ett smäck!
Som jag sa till mina motionärer i slutet så fick jag faktiskt vid flera tillfällen under passet goosebumps över hela kroppen av lycka. Musiken, leenden, rörelser och kämparglöden. Det är rörelseglädje det!!
 
Sen var det bara att ladda om till träningsskolan. Det var inte svårt att ladda om för jag var så fylld av energin från medelpasset och energin över att få träffa mitt nya gäng på träningsskolan. Efter passet fick barnen berätta vad dom tyckte, och en utav ungarna sa att det var det roligaste träningspass han någonsin hade varit på!! Det ni!!
 
Så nu sitter jag här med energi upp till tänderna och vet knappt vad jag ska ta vägen. Jympa alltså, vilken grej!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0