Friskispressen

Ni har väl inte missat att Friskis & Svettis har en egen tidning? En utav de bästa träningstidningarna enligt mig. Men det är klart att jag är lite partisk.. I Friskispressen kan du läsa om friskis & svettis såklart och de tankar och idéer som friskis & svettis vill inspirera till. Du kan dessutom få tips på andra typer av träningformer som inte är "friskis-träningsformer". Du kan få tips på mat, hälsa, och annat som behövt för att leva ett gott liv med en stark kropp. Du kan få svar på frågor och myter kring träning och får även tillgång till lite hjärnjympa. Friskispressen har även många bra tester, där det testas allt ifrån träningsskor till underställströjor. Den ger dig också inspiration och tips och trix för träning och hälsa! Ja, friskispressen är verkligen är utomordentligt bra träningstidning!
 
Friskis & Svettis Örebro har dessutom egna sidor friskispressen som kommer ut här. Och mer ofta än sällan så är jag faktiskt med i dessa egna sidor av olika själ. Framförallt handlar det om mitt uppdrag som barnjympaledare. Även denna gång kan du se mig i Friskispressen, och har du inte hämta din friskispressen som är gratis så kan du gå in här och läsa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0