Födelsedagsfirande

Jag som alltid har haft så unga föräldrar har numera en gammal pappa på 52 år och en gammal mamma på 50 år. Vilket ju också betyder att jag har blivit "gammal"..
 
I varje fall så har vi idag firat min mamma som fyller 50 år. Firandet startade, (enligt mig) på friskis och svettis! Basjympa tillsammans med mamma och syster. Jag tycker såklart att basjympan var det bästa på hela dagen, men det är ju för jag älskar Friskis!!! Mamma och syster kämpade på bra och jag tror dom båda tyckte det var roligt, även om min syster har svårt att erkänna det..
 
Sedan har vi hunnit med både god mat och tårta och ett biobesök där vi såg Hobbit. Jag har såklart inte ätit varken, tårta, godis eller biopopcorn eftersom jag har godislöfte. Än så länge är det inte så svårt att hålla sig från sött, men jag har vid ett fler tal tilläfllen varit på väg att ta något av ren reflex. Men jag har kommit på mig själv varje gång och känner inte att jag har behövt stoppa det i munnen. Men vi får se, det kommer säkert dagar snart som jag kommer ha sockersug som tar över min kropp. Men jag är redo!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0