14 kilometer isbit

 
Fy sjutton vad kallt det var att springa idag. Solen lyste ju så vackert och lurade mig till att skippa det sista lagret med kläder och istället nöja mig med två lager. I början gick det ganska bra, men när jag sedan började svettas så frös ju alla svettdroppar på mig, i ansiktet, håret, men framförallt så var min rumpa helt förstelnad! Usch. När jag hade sprungit hälften så hade jag stora istappar dinglande bak i nacken. Så om jag drar på mig en förkyldning nu så är det förståeligt..
 
Men trots kylan så flöt stegen på och solen strålade med en vårig blick på mig. Musik i öronen som peppade och fick mig att le hela vägen. Jag älskar när det känns så här!! Nu ska bara värmen komma också!
 
Låten som peppade mest idag var nog den här:
http://www.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0