Ny inspirationskälla

 
Paulún ger nu ut sin nya bok LCHQ - kokboken. Detta är uppföljaren till boken LCHQ och innehåller mest recept. LCHQ är förkortningen på låg kolhydratskost av högsta kvalitet. Den här boken är helt i min smak som gärna vill äta bättre kolhydrater.
 
(Som en liten parantes vill jag bara sticka in att LCHQ INTE är samma sak som LCHF. LCHF är inte vad jag sysslar med och inget jag i nuläget vill rekommendera).
 
Boken är indelad i kapitel med frukost, soppor, sallader, fisk och skaldjur, kött och kyckling, omeletter och vegetariskt samt det bästa av allt, Efterrätter!
 
Hur gott låter det inte med kokospannacotta tillexempel?
 
 Ser fram emot att testa dessa läckerheter som boken erbjuder. 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0