LUF

Nervös som bara den steg jag in i salen idag innan mitt pass började. Det var dax för att bli luffad för första gången som medelledare. Luffad innebär en sett för friskis&svettis att kvalitetssäkra sina pass och sina ledare. En person som är LUF-utbildad kommer till passet för att titta på ledarskap, pass, upplägg, plastik, och allt annat som har med passet att göra. Därefter har man ett typ av utvecklingssamtal som handlar om att stärka ledaren i sitt uppdrag. Det är jättebra att Friskis arbetar på detta sättet tycker jag, och det ger Friskis en extra liten proffesionalitet.
Trots att jag tycker att det är bra med LUF, så är det fruktansvärt nervöst. Tänk om dom inte tycker jag är tillräckligt bra?? Tänk om jag måste göra om hela passet?? Tänk om jag behöver gå om någon utbildning?
Men såklart så tyckte luffar'n inget av detta utan istället var han grymt nöjd med mig och mitt pass!
 
STOR STJÄRNA på LEDARSKAP!!
STOR STJÄRNA på MUSIK!!
OCH SUPER STOR STJÄRNA på MUSIK&RÖRELSE TILLSAMMANS!!
 
Visst hade luffaren tips på utveckling, men just nu tänker jag bara njuta av allt som var bra! För det var verkligen så att han tyckte att allt var bra och kunde bara ge feeback som kan göra det där lilla extra.. Och självklart vill jag ha det där lilla extra!! :-)
 
/PiggElin
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mika

Grattis!
Jag ska gå "Ettan" nästa söndag till onsdag, fy så kul det kommer att bli :)

/M

Svar: Tack, och Grattis till dig, friskiskurserna är fantastiska! Du kommer ha så himla roligt!!
PiggElin

2013-02-24 @ 20:04:45
URL: http://www.instagram.com/elfstromskan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0