Filmning

Alltså inte filmning som man kallar det när fotbollsspelare låtsas bli taklade, nej, idag snackar vi filmning med videokamera. För idag dök ett litet filmteam på 3 personer (- mamma, pappa och barn) upp på mitt knattepass för att filma lite snuttar inför ÖrebroGalan. Hela natten har jag drömt mardrömmar om denna filmning, allt från att det inte dyker upp några barn, till att jag snubblar över barn eller kräks mitt under passet.. Men inget av detta hände. Allt gick mycket fint tror jag, och teamet verkade nöjda. Sedan skulle det fotas porträttbilder och en liten filmsnutt som ska presentera alla nominerade. Spännade som bara den..
 
Efter passet stack jag ut på lite backträning som kändes mycket bra. Okej, jag var en del stel i mina vader och det va lite kämpigt, men jag höll ändå ihop det fint. Till och med nedvarvningen lyckades jag hålla snyggt hela vägen hem.
 
Om någon timma kommer min familj hit till Örebro, för ikväll är det sista chansen att se teatern - Det normala livet. Finns fortfarande biljetter kvar på ticnet.se
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0