Blommor

 
Idag när jag kom hem från skolan så mötes jag upp av ett blombud. Jag blev jätteförvånad, och funderade på vem sjutton det kunde varit som skickar blommor till mig. En jättefin bukett med min favorit blomma tuplan, samt ett kort som tackade för den fina jympainsatsen under föreställningarna med "Det normala livet", från örebro länsteater.. Så himla fint!!
 
Strax ska jag iväg och genrepa inför Örebro Galan som är imorgon.. Sjukt spännande!! Nu har det verkligen börjat pirra lite extra i magen inför det stora. Fick mail av verksamhetschefen och ordförande för friskis&Svettis Örebro att dom har anmält sig till galan, allt för att stötta och heja på mig!! Så oavsett hur det går som kommer det bli en helt fantastisk kväll!
 
Efter genrepet är det dax att träffa mina härliga barn på träningsskolan. Idag ska vi få prova dans med Emanuel, förra terminen tyckte jag att dansen med träningsskolan var roligast, så vi får väl se hur det blir idag.
 
/PiggElin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0