Tvättning

Att tvätta är något jag gör jämt och ständigt. Detta endast på grund av att jag tränar så mycket och ständigt behöver tvätta mina träningskläder så jag inte luktar apa på jympagolvet. Men sen jag skadade mig så har jag ju inte behövt tvätta några träningskläder. Jag satt faktiskt och funderade på om jag har tvättat sen jag skadade mig, men jag tror faktiskt inte det. Men idag var det dax, inte en enda trosa var ren... Men nu, 8 timmar senare, så är jag äntligen klar. Tvättkorgen fylld med nytvättade kläder och jag känner det som att jag har räddat världen. :-) Jag ser detta som ett friskhetstecken. Äntligen klarar jag att göra saker själv, som att bära tvättkorgen fram och tillbaka till tvättstugen drygt 350 gånger..
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0