Träningskläderna på

Ja, idag hände det. På friskis igen, iförd träningskläder. Kändes så skönt att bara ta på sig träningskläderna, även om jag visste att det inte skulle bli så mycket träning. Besöket på friskis var mest för att coacha, och prova vår blivande barnledares pass. Hon ska licenseras nästa vecka så det är spännande att se hur passet utformas. Jag tog det väldigt försiktigt, var till och med lite nervös att jag skulle ryckas med och att vaden skulle brista igen. Men det gick bra. Belastade inte, och försökte göra små, små rörelser för att känna hur det gick. I helgen ska jag försöka ta mig till gymmet och lyfta lite skrot :-) Eller simma kanske? Måste hitta komplement till min träningsabstinens..
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0