Heeeeeej!

Åh, vad jag har saknat er. Samtidigt som det har varit skönt att ta ett blogguppehåll. Jag tappade helt enkelt lusten för att blogga om träning när min skada kom. Jag tappade faktiskt lite lusten för allt när det hände. Men skadan har repat sig mycket bättre än vad sjukgymnasten från början trodde och jag står på benen igen. Kommer dock inte kunna leda jympa på länge vilket förstås är jättetråkigt. Nu ska jag satsa allt på att iallafall kunna genomföra tjejvasan i februari, och därmed en tjejklassiker.
 
Mycket har hänt sen jag sist uppdaterade bloggen. Och jag är numera med jobb till nästa termin. Dock är det ingen heltids anställning, men ett jobb i den riktningen jag vill och därmed är jag otroligt glad och nöjd. Det är dessutom skönt att veta vart man tar vägen nästa termin. Vilket gör att jag kan börja fundera över saker, som att skaffa hund tillexempel.. :-)
 
Jag kommer alltså bli kvar i Örebro nästa termin. Och idag har jag haft möte med friskis angående nästa termin. Och en superrolig grej är att jag nu ska gå LUF utbildning i vår. Alltså bli ledaruppföljare på friskis. Så himla kul! En "luffare" som det kallas, går på pass för att kvalitetsäkra friskispassen och ge ledaren den feedback i ledarksap som han/hon behöver. Jag älskar ju att feedbacka så det kommer passa mig perfekt.
 
Jag har även idag ventilerat mina tankar kring att kanske vidareutbilda mig inom skivstång. Har mest varit en liten tanke tidigare, men efter att jag fick skadan på vadmuskeln så känns det plötsligt väldigt mer angeläget att börja träna något styrkebetonat i stället, som kanske inte är så hoppigt och inte är samma typ av belastning på mina stackars vadmuskler.
 
Mycket kul! Många bitar som börjar falla på plats inför våren. Nu ska jag bara komma igång med lite rehabträning också. I'm back! Är ni med mig??
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart Eln älskar ditt inlägg!!!!

Svar: Åhh, va tack Carina! Tack för att du läser! :-)
PiggElin

2013-12-13 @ 16:10:09
Postat av: Jessica Lindberg

You go girl!!!

2013-12-14 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0