Besök hos sjukgymnasten

Ett besök hos sjukgymnasten idag gjorde mig glad och tacksam. Min vad läker sig fint, och mitt mål med sikte på att avsluta min tjejklassiker på tjejvasan i februari kommer vara fullt möjligt, enligt sjukgymnasten. Nu gäller bara sunt förnuft, och fokuserad rehabträning.
Läxor:
  • 15-20 tåhävningar om dagen för att bygga upp vaden.
  • Lagom träning, hoppfritt i början.
  • Spinning = mycket bra rehabträning! 
  • Sluta så fort det gör ont!
Efter besöket hos sjukgymnasten firade jag med en grym lunch hos Paulún. :-) Köttbullar i kaneldoftande tomatsås serverat med mathavre. Till efterrätt deras fantastiska kladdkaka!!
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0