Bästa citatet

Planerade att gå på spinning idag, men jag vaknade för sent och hann liksom inte ladda mentalt innan, så jag struntade i det. Vissa pass sitter så långt inne alltså.. Jag vill, men vill ändå inte.. Spinning är ett typiskt sånt pass. Samma sak med simning. Har liksom ingen motivation till dessa pass. Och jag tycker faktiskt inte att man ska behöva göra saker som man tycker är tråkigt. Nej, träning ska vara kul, annars kan det va. Tänkte en stund på all julmat som jag ska proppa i mig kommande dagar, och att det behövs beredas plats i magen. Men sen tänkte jag på det så sanna citatet:
 
Det är inte det du äter mellan jul och nyår som har betydelse, utan vad du äter mellan nyår och jul.
 

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0