10000 steg

Om jag tittar på min stegräknare på mobilen, så har jag inte gått många steg det senaste. Vissa dagar har jag knappt varit utanför dörren.. Fy va lite jag har rört mig. All vardagsmotion liksom.. Den bara försvann i och med att jag inte kunde stödja på vaden. Men idag har jag gått en längre promenad och det gick jättebra. Enligt världshälsoorganisationen så ska man ju gå 10.000 steg per dag för att ha en bra vardagsmotion, och det var precis vad jag samlade ihop idag. Känns mycket bra, även om vaden känns stel och lite stum när jag går. Men så länge det inte gör ont tänker jag. Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten, hoppas han är positiv!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0