Premiärpass

Igår gjorde jag premiär med mitt nya medelpass. Hade förväntat mig galet mycket folk eftersom det är terminstart, men det verkar som att Örebro inte riktigt har kommit igång ännu. Men förhoppningsvis kommer dom nästa vecka. I varje fall kändes passet bra. Lite övergångar och så som inte satt precis som jag ville, och sen var jag lite för fokuserad på att göra rätt så jag hade svårt att se min motionärer, men sånt kommer ju också när passet har landat i mig. Men kul hade jag!
 
Efteråt firade jag och två vänner med Karishmamat och hemmakvällsgodis, och en fantastisk film. Idag blir det återigen en del Friskis, det är hektiska veckor nu helt enkelt, med alla barnen-projektet!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0