En riktig rysare

Får nästan lite panik när jag tänker på att det på torsdag är dax för mig att åter stå på startlinjen. Denna gången är det inte något lopp som har med tjejklassikern att göra. Istället har jag fått en startplats till blodomloppet i Örebro då jag är där och leder uppvärmningen. Jag ledde förra årets uppvärmning också och när jag blev tillfrågad i år igen så tänkte jag ju inte alls på att jag skulle ägna hela den här sommaren till att springa så lite jag bara kunde..
Tanken var ju att jag skulle vara i toppform, men pendlingen med buss i sommar tog min tid och de ynka timmar jag hade kvar som fritid var jag tvungen att ägna åt att sova.
Jaja, loppet får bli ett test på hur mycket kondition jag har tappat och hur långt ifrån milen jag är, för om lite drygt en månad ska jag ju faktiskt dra av Lidingö tjejlopp.
 
Om ni inte har något att göra på torsdag kväll och befinner er i Örebro så kan ni komma och heja på både mig och alla grymma löpare som ska springa. Jag och Jessica behöver också ert stöd när vi ska leda uppvärmningen! :-)
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0