Blodomloppet 2013

Idag sprang jag blodomloppet. Och vet ni?? Jag sprang in på 1.03... Utan att ha tränat löpning på hela sommaren typ. Jag var galet förvånad måste jag säga. Men stolt och glad. Bådar ju gott inför Lidingö i slutet av september.
 
Men det roligaste var ändå att leda uppvärmningen för alla 4000 anmälda tillsammans med Jessica. Lite nervigt, men med ett leende på läpparna!
 
 
Efter loppet njöt vi av en riktigt god matpåse från ica. Och jag fick nästan tårar i ögonen när jag fick syn på världens sötaste små russinaskar som låg i påsen. Miniminirussinaskar!
 
Man ser tyvärr inte på bilden hur små och söta dom är, men dom är verkligen minismå!
 
 
/PiggElin
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0