Sköna maj välkommen

Idag ska det firas. Sköna maj är på ingång, och det är värt att skåla för. Så ikväl blir det trevligheter med gänget, och sen blir det slottet där traditionsenligt firande fortsätter. Massa godsaker kommer dukas fram på vårt festbord och för att kunna njuta ordentligt av allt som bjuds på så tog jag både en morgonpromenad innan frukost för att öka förbränningen och en löptur lite senare. Morgonpromenaden blev dock kort. Så kort så att jag inte ens vågade lägga ut den på funbeat, men lite styrketräning med tunga matkassar måste jag ändå säga att det blev.. Nu känner jag mig iallafall färdigtränad för idag, så nu ska jag bara njuta av all god mat som bjuds!
 
 
Trevlig Valborg på er!
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0