Inget jobbigt jobb..

Kunde inte somna igårkväll när jag kom hem efter en lång dag på friskis. Jag var så full av energi och glädje så att jag hade svårt att varva ner helt enkelt. 40 stycken röris och miniröris-inspiratörer blev utbildade och kan nu jympa loss med sina förskolor och skolor.
 
Man behöver jympa lite för att hålla uppe energin, även på en föreläsning. :-)
 
Efter rörisutbildning och mitt ordinarie medelpass så var det också dax att avsluta terminens träningsskola. Vi knöt ihop träningsskolan fint genom att bjuda in föräldrarna till alla barn som har varit med för ett härligt mixpass tillsammans, där vi visade vad vi har gjort under terminen. Både barn och föräldrar kämpade på bra och alla gav det där lilla extra, så jag hoppas verkligen de har lite känningar i musklerna i dag. På slutet fikade vi och gjorde en utvärdering som resulterade i följande resultat.
 
Flest poäng på de intensiteter som vi provade under terminen fick Box, tätt följt av Cirkelgym som kom på andra plats. Och därefter kom min Jympa! :-) Tänk att jag kan få 10-12 åringar att tycka att det är roligt med jympa!
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Hedvig Nettelblad

Det är väl klart, det ÄR ju roligt med jympa! ;)

Svar: Helt sant Hedvig!!
PiggElin

2013-04-18 @ 21:06:15
URL: http://hedvignettelblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0