Heldag på friskis

Laddar med en god och energigivande frukost för idag behövs det massor av energi! Ska befinna mig på friskis vid 12 och kommer inte åka därifrån förrän klockan slår lite efter 19.
 
Först ska jag utbilda och inspirera ett 20-tal glada förskolelärare som vill kunna jympa mini-röris med sina förskolebarn. Dom kommer få en fullspeckad halvdag med intressant föreläsning av Nina Forsberg från friskis&svettis riks och sedan ska dom få svettas och leda varandra på jympagolvet under ledning av oss grymma utbildare :)
 
Sedan är det dax för medeljympa. Har inte bestämt om jag ska köra ett lite mixat pass idag istället, dels för att jag är trött på mitt ordinarie pass och dels för att jag vill överraska mina motionärer. Men vi får se.
 
Och sist men inte minst så är det dax att avsluta träningsskolan för den här terminen. Jag har förberett ett dunder pass med både jympa och en del tunga övningar i cirkel. VI ska hinna med att utvärdera och fika också!
 
Det blir en spännande dag idag! Pepp, pepp, pepp!
 
/PeppElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0