Frukost, lunch och middag med Paulún

För idag avslöjade herr Paulún på sin hemsida att han och Martin Brunnberg öppnar restaurang i Örebros nya saluhall. Den 25/4 slår dom upp portarna och jag kommer självklart vara på plats för att få äta. Jag har länge väntat på detta, och hur stor är chansen att han väljer att öppna i den staden där jag bor? Fantastiskt!
Paulúns deli kommer servera frukost, lunch och middag. Men kommer även ha ett komplett sortiment av Paulúns livsmedel. Om du blir ledsen över att du inte bor i Örebro nu, så kan jag glädja med att dom satsar på att öppna på ett antal ställen i Sverige i år. Wooohoo! Grattis Paulún!
 
Mer om avslöjandet kan ni läsa på Paulúns hemsida 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0