All träning är bra träning

Dom senaste två passen har varit riktiga katastrofpass som jag knappt kan kalla pass.. Men med överskriften i fokus så får jag tänka att det gav sitt ändå..
Igår försökte jag mig på att springa 16 kilometer, men det ville inte alls min kropp, kanske mest min hjärna som satte stopp. Jag försökte men fick nöja mig med att mig runt 16 kilometer i valfritt tempo. Tempot blev då mest gående och jag fick vara nöjd med det.
Idag skulle jag ta mig en tur igen på min racer. Kom iväg 2 kilometer och sen så var det grus, grus och grus på vägarna. Vågade inte cykla med risk för punka och fick istället leda cykeln. Tog mig runt 12 kilometer med cykeln, mest vid sidan om mig.. Astråkigt och inte alls vad jag hade planerat. Jag gav upp och gick hem..
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0