Vila

Idag är det återhämtning som gäller. Efter tre milslopp på mindre än en vecka och dessutom massor av övning av mitt nya jympapass, känns det helt rätt att låta kroppen vila idag. Men det är svårt. Jag känner mig lite rastlös, samtidigt som jag inte alls var sugen på en springtur när en vän frågade om jag ville följa med ut..
 
Dock har jag varit på Friskis en sväng och träffat en ledarkollega för att sammanfoga våra idéer inför ett juniorpass som vi ska hålla för några glada 10-12 åringar i höst. Det var kul samtidigt som jag insåg att hösten är här, och almenackan är snart full med aktiviteter.
 
Resten av dagen har tillbringats framför TV:n eller i löpartidningar. Börjar känna mig ganska nöjd med vila och längtar redan efter morgondagens träningsdos.
 
Hösten är verkligen här och imorgon börjar skolan..
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0