Varm frukt

Jag börjar nästan alltid dagen med färsk frukt på något sätt. Imorse ville jag dock göra något nytt med frukten och stekte därför ett skivat äpple i kokosolja. Jag blandade sedan äpplet med en banan och tog lite jordnötssmör till. Vad gott det blev!! Helt underbart!
 
Sedan fick jag besök av den här stora köttbullen som jag tog med ut på en löptur. En helt underbar löptur. Jag vet inte vad det var som gjorde löpturen så underbar. Kanske var det Benny som fick mig att tänka på annat eller om det var mina skor som jag sprang i för andra gången. Men underbart va det!
 
Härlig dag!
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Maria

Stora köttbullen? Hahahaha!!!
Han ligger här och grisar nu och är så nöjd. Om en vecka är det du och han i mååååånga dagar. :) då får ni springa massor. Han är bra på att få en på bra humör.

Svar: Jag längtar massor! Han är mer än välkommen hit den stora köttbullen! :)
PiggElin

2012-09-10 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0