Onsdag

Onsdag igen, veckorna går så snabbt.
 
Onsdag betyder att jag ska leda mitt medelpass i vanlig ordning, och jag ska ha andra gången med träningsskolan. Sjukt taggad!! Idag ska barnen på träningsskolan få prova Cross tillsammans med vår supergrymma crossledare Jonna. Jag tror det blir succé!
 
Igår åkte Benny hem till sig, för nu är matte hemma från sin New York resa. Det var väldigt tomt i morse att inte bli väckt av ett brunt odjur :P Funderade på om jag ändå skulle gå upp och gå morgonpromenad trots att ingen Benny behövde rastas. Men jag orkade inte. Konstigt alltså, bara för att jag inte måste gå ut med en hund så väljer jag att ligga kvar, trots att jag blir så mycket piggare av morgonpromenad. Bättring på det Elin!!
 
Som tack för hjälpen för att ha passat Benny fick jag ett par sköna träningskläder, direkt från New York i rosa nyans. :) Rosa är verkligen inne på träningsgolven just nu. och på tal om rosa så kan ni gå in på rosadygnet.se
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill se bildbevis på outfiten!

Svar: Det ska du få Maria! Direkt från jympagolvet in action. Snart så.. :)
PiggElin

2012-09-26 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0