Kokosolja

Jag har den senaste tiden fått så mycket tips om kokosolja. Den ska tydligen vara så himla nyttig, bra och god så då var jag ju idag tvungen att åka och köpa den. Dyr var den dock, 229 kr, men enligt de bloggar jag läser och tidningar så ska den vara helt värt sitt precis. Dessutom tror jag inte man behöver använda så mycket av den till saker man gör, så den är nog ganska dryg.
 
 
Kokosolja innehåller massor av vitaminer, mineraler, antioxidanter. Detta gör att kokosolja har många hälsoeffekter och den går utmärkt att använda som smaksättare vid matlagning och bakning.
 
På köpet fick jag en liten receptbroschyr på recept med kokosolja som ingridiens.
Jag ska så snart som möjligt börja använda den och ger er smakprov på vad man kan använda den till..
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0