Förkyld

Ja, då var det dax. Höstförkyldning! Det känns dock ganska okej, jag har inte jättemycket att göra och jag tycker ändå jag har tränat ganska bra redan denna veckan, så jag kan nog vila lite med gott samvete.
 
Tänker på alla dom som ska springa lidingöloppet i helgen. Är lite avundsjuk och önskar att jag också var med. Men nästa år är jag där! Lindingötjejlopp är ju en del av tjejklassikern, dessutom den del jag är minst rädd för. Det kommer jag klara galant!
 
Sen tänker jag på dom som är lite hårdare och springer Berlin Marathon i helgen. Coolt! Inget jag är avundsjuk på just nu, eftersom jag inte alls är sugen på ett marathon, men jag tycker verkligen att dom är tuffa dom som ställer upp.
 
Vilken löparhelg det är i helgen. Önskar alla jag känner lycka till i era lopp! Tänk vilken modefluga det har blivit med löpning. HURRA!
 
(bilden hämtad från berlinmarathons hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0