En heldag på Friskis

Från klockan 12.30-17.30 har jag idag ägnat min tid på världens bästa gym! Men lugn, jag har inte tränat hela den tiden. :)
 
Idag har jag nämligen fått äran att vara utbildare. 26 st förskolelärare kom till Friskis och Svettis idag för att utbilda sig i Mini-Röris 3. Rörelse till musik för barn. Det har varit väldigt roligt att få vara den som inspirerar andra och kunna delge av mina erfarenhet. Det är ju trots allt mitt sjunde år som jympaledare för barn och juniorer. Jag vill göra mer sånt här, utbilda, inspirera, dela med mig!! Jag blir så glad.
 
Min glädje från dagens utbildning tog jag med mig in på jympagolvet när det sedan var dax att leda mitt ordinarie medeljympapass. Vilket ös det blev på jympagolvet idag! Vi körde på och när det var dax för sista konditionsdelen så blev jag nästan rädd att jag hade glömt något för att det gick så fort och jag kände mig inte ens trött. Men icke, jag hade bara haft kul!!
 
Så nu sitter jag här hemma nöjd och belåten över dagens energikickar! Jag är lycklig att jag får vara med om så mycket roligt!!
 
/PiggPiggElin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0