Cocio med extra protein

Ni har väl sätt Arlas nya chokladmjölk?
Den är tänkt att dricka efter träning och innehåller extra protein för snabb återhämtning och ny energi.

(bilden lånad från arla.se)
 
När jag har sprungit ett långpass eller tränat riktigt länge och/eller hårt så har jag svårt att känna hunger. Jag vet ju självklart hur viktigt det är att få i sig något efter träning men för mig tar det liksom bara stopp. Det är då lättare att få i sig något som bara rinner ner i magen, och det tror jag den här chokladmjölken passar perfekt till. Mjölk med extra protein har jag ju rekommenderat i ett tidigare inlägg, och den finns ju med både blåbärssmak och natruell. Självklart är det ju bättre att äta något riktigt, men om ni är som jag så passar det kanske bättre med lite mjölk!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0