Träningsresor

Åhh, idag fick jag reda på att Mirre och Suss anordnar löparresa till mallorca i vår. Jag blev så inspirerad och önskar innerligt att kunna åka med på något sådant. Tyvärr kommer jag inte ha möjlighet till våren, då april brukar vara en månad med mycket inbokat, och dessutom är all fokus på tjejklassikern istället. Men taggad blir man. Om du har chans så bör du hänga med på det!
 
På tal om träningsresa så har jag länge tänkt att i samband med övning inför vasaloppet, vilket jag kommer behöva öva mest inför, så tänker jag ta en weekend på Högbobrukshotell. Helt underbart ställe enligt många, och dessutom har dom något dom kallar för vasaloppspaketet, då man får tillgång till deras konstfrysna skidspår om det inte råder riktig snö. Dessutom ingår massa annat, tillexempel deras Efterrättsbuffé med alla de efterrätter som ni kan tänka er.
Tänk en dag fylld med träning av olika slag, kanske skidor, löpning, och/eller gym. Därefter väntar lite spa och en trerättersmiddag som avslutas med efterrättsbuffé. Kan det bli bättre??? Åhh, jag måste verkligen åka till detta underbara ställe.
 
Sen har vi Friskis&Svettis träningsresa som arrangeras varje år. Jag tror jag har tänkt att jag ska hänga med i typ 6 år, men det blir aldrig av. Men inom snar framtid så är jag säker på att jag kommer åka med.
 
Tänk om man hade massa ledigt och massa pengar. Då hade jag åkt på träningsresor hela tiden.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0