Träningsplanering

Veckorna rullar på, och blir mer och mer fulla med saker att göra. Jag märker att jag får mer och mer planera in min träning för att hinna med den. Men att planera in träningen ger mig en kick. Jag längtar mer till inplanerade pass eftersom jag i hjärnan är inställd på dom för längesen. Jag vet att om jag missar det passet så finns det inte mycket chans att ta igen det eftersom det redan är fullproppat i kalendern.
Sen är jag lite av listornasmästare. Jag har listor för allt. Vad jag ska äta, vilket klockslag jag ska klä på mig, vad ska jag blogga om, i vilken ordning jag ska städa.. Ja, allt! Jag älskar att göra listor och planera!
Mitt hetaste tips i hektiska tider är att lägga träningen ihop med andra. Då blir det inte bara dej själv du sviker när du inte dyker upp, alltså en liten hållhake. Dessutom slår du två flugor i en smäll och hinner umgås med vänner och träna trots att veckan är så fullproppad.
 
Denna veckan ser träningen ut så här och som ni ser är näst intill allt planerat med träningskompisar:
Måndag - Morgonpromenad med Jonatan
Tisdag - Intervallöpning med Jonatan. Step på friskis med Daroon 
Onsdag - Mitt medel & Box med träningsskolan och Elenor
Torsdag - Vila
Fredag - Skivstång/intervall med Sofia
Lördag - Knatte och därefter gym med Malin. Och kanske att jag hinner gå på Hedvigs Medelpass också
Söndag - Långpass löpning med Ellen??
 
Wow. Hinner jag allt detta? Vi får väl se, jag är sjukt taggad i varje fall..
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0