Skidor

Nu har jag köpt skidor till min tjejvasa! Hurra!
Köpte dom begagnade av en före detta kurskamrat, som har gjort en svensk klassiker på dom. Skidor, och 
stavar. Nu är det bara ett par pjäxor som saknas. Kanske man kan önska sig i julklapp. :)
 
Har dessutom fått massa värdefulla tips av både min före detta kurskamrat och andra människor runt om mig som har gjort tjejklassikern eller klassikern. Ska verkligen bli kul att komma igång snart. :)
 
Letar efter en blogg med någon som också ska göra tjejklassikern år 2013/14. Vet ni som läser någon? Jag vill gärna följa med i någon annans förberedelser kring detta. Kanske kan vi dela information och träningstips.
 
Taggad till tusen!
/PiggElin
 

Kommentarer
Postat av: Elin S

Jag har gjort en svensk klassiker men dem skidorna var inte med mig då. Lycka till med allt!

Svar: Jaha, fel av mig.. Då får dom göra sin första klassiker med mig! :)
PiggElin

2012-10-22 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0