Övning och Familjefest

Har idag spenderat näst intill hela dagen i äkta friskisanda. Jag och Ellen har repat rörelser till Mohombi - Maraca som hon ska köra på sin friskis "audition" på söndag. Hon har verkligen ett snygg och rolig koregrafi att bjuda på, så jag tror inte det kommer vara några som helst problem för henne att bli godkänd.
 
Senare i eftermiddag fick det bli en liten sväng ut till Vivalla, där jag som representant för friskis var med på Vivalla familjefest och bjöd på ett Röris-pass. 50 barn var med och jympade loss och jag blev alldels dösvett av att bjuda så på mig själv. :)
Det bjöds på massa aktiviteter på familjefesten, tävlingar, mat, dans, smakprov, priser. Massor av aktörer som visade upp sina grejer. Och så lilla jag, men med jättestora friskis i ryggen! :) Är så stolt över att få vara friskis ansikte utåt ibland!
 
Nu ska jag och mina två fina tjejkompisar planera inför vår tjejklassiker som komma skall. Spännande!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0