Designa dina egna löparskor

Jag har precis suttit och "slösat" bort 30 minuter på adidas hemsida. Om du kikar in här så tror jag du också fastnar, för vem vill inte ha ett par egen designade löparskor? Särskilt ett par adidas - adizero adios 2.
 
Igår fick Sara på bloggen traningsgladje.se sina egen designade löparskor hemlevererade. Dom är så fina, och jag blir så sugen på att själv beställa ett par.
 
Man kan välja massa trevliga färger. Man kan till och med välja att lägga till en liten text på sidan (dock endast på engelska). Kanske en slogan eller ett mantra som gör dig lite taggad.
 
Så dyra är dom inte heller. 1300 kr, dock tillkommer ju frakt och det kostar säkert en del. Men ändå, man får ju välja själv!
 
Men min favorit löparsko just nu, rent utseendemässigt är den här skon, som också är Stockholm marathons officella sko.
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0