Ånnaboda - Suttarboda - Ånnaboda

Vaknade upp till en helt fantastisk höstdag och begav mig mot Ånnaboda för 13.5 km terränglöpning. Helt underbart! Upp och ner för branta backar. Rakt igenom leriga pölar. Höga knän över stockar och stenar. Men vilken fantastisk dag! Solen lyste och det var friskt i luften. Jag älskar sådana här äventyr. Och med trevligt sällskap så är det ännu mer underbart.
 
 Trevliga utsikter och härliga vänner
Leden vi sprang från Ånnaboda - Suttarboda är en del av Bergslagsleden, så vi mötte en del vandrare på vägen. Sen från Suttarboda och tillbaka till Ånnaboda följde vi en annan slinga som vi trodde skulle vara lite enklare. Men den slutade med att jag tog en vilopaus mitt i en lerpöl så att skon nästan fastnade.. Haha. Men det var bara roligt!
 
En liten paus i blåbärssnåret fick det bli.
 
Tiden ska vi inte prata om. För det är ju sån skillnad när man ska springa i terräng. Hjälp vad vi slet i spåret, men jag är redan sugen på att göra det igen.
 
Härlig lördag
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0