Ny vecka

Då var det ny vecka igen, och jag är tillbaka i Örebro, efter en fin helg i Göteborg. Jag kände mig inte det minsta taggad på en ny vecka när jag vakna i morse. Och jag kunde bara tänka på alla lektioner och läxor som väntade..
 
Efter att skoldagen var avklarad så hade jag bestämt mig för att ta mig till Friskis och vara med på ett cirkelfyspass som min ledarvän ledde. Det var dessutom hennes premiärpass idag så det var lite pirrigt och taggande. Hon gjorde grymt bra ifrån sig som cirkelfysledare och det var väldigt roligt, men VÄLDIGT jobbigt.
 
Nu är jag fylld med massor av energi för veckan och känner mig redan lite mer taggad inför veckans utmaningar och möjligheter, som jag ska försöka att tänka att det är istället för prestationer..
 
Imorgon väntar morgonspinning igen, innan ens tuppen har vaknat....
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0