Novembermorgon

Trots ledig förmiddag så gick jag upp strax efter tuppen och packade in mina vinterdäck i min bil och begav mig sedan till bilfirman för få ett däckbyte. Jag lämnade bilen där och tog mig en morgonpromenad hem i den kalla, klara, friska novemberluften.
 
Nu är jag hemkommen och har precis ätit lite frukost. En krämig tallrik med overnight oats och en smörgås á la Paulún som består av grovt bröd, stekt ägg, skinka och 10% ost. Nu är jag verkligen laddad för dagen.
 
Om du har svårt att veta vad du ska äta på morgonen och vill äta lite nyttigare, eller sånt som din kropp mår bra av, så kan jag varmt rekommendera boken: Paulúns GI-frukostar
 

Massor med bra och nyttiga frukostar, men absolut inte något tråkigt eller smaklöst! Allt från olika sorters gröter och smörgåsar, till smoothies, bars och lyxigare helgfrukostar. Vad sägs tillexempel om en nyttig pizza till frukost? Bästa boken!
 
/PiggElin
 

Kommentarer
Postat av: ellen:)

åå jag vill VERKLIGEN ha den boken!! frukost är det bästa som finns:D!!

2012-11-03 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0