Mot Visingsö

I skrivande stund sitter jag i Grännahamn och väntar in färjan som ska ta mig till mitt paradis.

Träningskläder för både inomhus och utomhus träning är ned packat och jag hoppas kunna göra ett besök på Friskis & Svettis Jönköping imorgon.

Påvägen ner från Örebro njöt jag av det fina landskapet som trots höstenrusket är väldigt vackert. Såg att det ut med nästan hela vägen från Örebro till Gränna går fina cykelvägar. Jag började genast fundera på om det ska bli en liten utflykt i vår på cykel. Örebro - Visingsö. Det vore ju himla kul!!

Typiskt mig, att aldrig leva i nuet. Bara planera för nästa utmaning eller längtan. Det är något jag borde öva på, att stanna upp, och inte tänka på morgondagen. Men det är så svårt! Men på Visingsö blir allt sånt, lite lättare. Min oas!


Kommentarer
Postat av: ellen:)

hallåååååå vi kan ju ha örebro visingsö som träning inför vättern!!:D aas kul:D med ett antal picknick korgar!.... kanske kan hyra ett släp på mekonomen så vi kan frakta födointaget HAHA

Svar: Bra, idé Ellen! Örebro-Visingsö får det bli i vår! Det kommer bli kalas, och mekonomen ställer ju alltid upp ;)
PiggElin

2012-11-03 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0