Längtar

Kan det inte bli fredag nu?
Då är det nämligen dax att återigen packa väskan och åka till Stockholm. Bo på hotell, chilla i stora staden, shoppa, äta hotellfrukost, men mest av allt längtar jag efter att gå på hälsomässan.
 
Hälsomässan är en mässa som bjuder på allt inom träning och hälsa. Jag ser fram emot att gå på föreläsningar och lyssna på det senaste inom träning och hälsa. Jag ser fram emot att provsmaka allt från smarriga smoothies till torra proteinpulver. Jag ser fram emot att shoppa tidningar, böcker och träningsredskap eller träningskläder. Jag ser fram emot att prova på nya och gamla träningsformer.
 
Sen så ska jag också göra ett hälsotest. Samma hälsotest som jag gjorde förra året, för att se hur jag ligger till. Har jag förbättrar mig på någon del? Eller har jag blivit sämre? Spännande. Vet att man inte ska ta dom där hälsotesten på helt allvar, men jag tycker ändå att det är lite spännande, och lite säger dom om en antar jag.
 
Åh, vad jag längtar! Kan det inte bli Fredag nu???
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0