Sol och träning = SANT

Hej!
Lika fint väder idag :) Solen inspirerar verkligen till träning. Både igår och idag blev det morgonpromenad. Verkligen inga problem alls att komma upp lite tidigare och ge sig ut för lite sol och motion. Idag var det lite varmare också vilket gjorde att jag fick ta mig träningsjackan och gå i bara linne efter ett tag. Underbart!! Är så pepp på våren och sommaren. Träning och sol alltså, det kan inte bli bättre!
Igår när jag kom hem vid 21 efter mitt körrep så var solen fortfarande uppe och gav en vacker solnedgång. Detta gjorde att jag snörade på mig joggingskorna och tog en runda. Helt underbart!! Tack våren för att du äntligen kom!!

Bilden nedan är från min morgonpromenad. Trots den tidiga timman så är golfarna ute. Tydligen fler än jag som inspireras av sol. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0