Snö?

Detta inlägg skulle egentligen blivit publicerat igår, men så hade jag så dålig sändning på min telefon här på Visingsö. Men jag publicerar idag så får ni låtsas som att det är igår.
Vaknade i morse och trodde det hade snöat när jag tittade ut genom fönstret och såg att det var alldeles vitt i trädgården. Som tur var så var det bara detta vackra träd (bilden nedan) som tappat lite av sin vackra blomning. :)



Idag sprang jag första långpasset sen Gbg-varvet och fyyyy vad tungt det var. Redan efter 3 km så kände jag mig ganska tung i benen. Men så var det förra året också efter varvet. Det är som att mitt psyke inte vill kämpa, och jag får liksom tvinga benen för att orka längre sträckor. Egentligen hade jag ju längtat efter att springa ett långpass och dessutom att få göra det på Visingsö, men någonstans efter 3 km så blev det tungt.. Jag kämpade mig i varje fall runt och klarade milen som var planerad. Jag gick inte men det gick inte snabbt heller, utan jag slet mig fram. Så nu är jag verkligen mycket stolt!

Nu är det mat i solnedgången och sen blir det eurovishen!!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0