Nytt medelpass

Igår satte jag mig och skulle börja spåna musik till nytt medelpass. Slutade med att jag nästan har hela passet klart med låtar, samt att vissa låtar även redan har lite tänkta rörelser. Jag fastnade verkligen i det eftersom jag tycker det är så himla kul. Men så kom jag på att jag vill ju veta vad motionärerna skulle vilja ha för musik på passet. Det vore ju kul med någon önskad låt :) Så nu undrar jag, vad hade du som läser velat jympa till och har du någon tanke med vart i passet låten borde ligga och vilka rörelser du vill göra till? Jag vill alltså ha lite inspiration från dig...

Så hit me med alla era tips.

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Thess

Du borde ta med nån pepp låt typ baby baby -corona :)

2012-05-08 @ 23:40:34
Postat av: Elin

Yeah Thess, den gamla godingen! 90 tal! Bra förslag, som verkligen bjuder in till jympa och tar en tillbaka till skoldiscona. Ska se om den hittar en plats i mitt pass. Tack!

2012-05-09 @ 20:24:32
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0