Morgonpromenad med flås

Vaknade vid 8.15 imorse och passade på att ge mig ut på en morgonpromenad. I närheten där jag bor finns två kullar som man kan traska upp på. Väl uppe ges lite trevlig utsikt, så därför begav mig upp och fick samtidigt upp pulsen ordentligt. Hade inte tänkt på att dessa kullar är så branta, så det blev lite gående backträning. Det ska jag verkligen göra fler gånger på morgonpromenaden. Bra träning innan frukost!

När det gäller träningsvärk i dag, så känner jag ingenting, trots att jag inte drack kaffe igår, som jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra för att se om det gav effekt. Får prova kaffeknepet nån annan dag, dock gillar jag känslan av träningsvärk, så jag vet inte om jag vill testa..

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0