Hösten

Idag har jag varit på Friskismöte och pratat om hösten och vad jag ska leda då. Jag kommer i vanlig ordning leda medeljympa vilket jag ser fram emot massor. Det vi sedan har diskuterat är barnjympan och vad som ska hända med den. Vi har under längre tid varit väldigt få barnledare och kämpat järnet för att hålla kvar barnjympan. Till hösten ser det ljusare ut. Jag kommer gå tillbaka och leda knattejympa som är för barn mellan 4-6 år utan föräldrar, och det ska bli kul att få ihop en liten grupp igen som man träffar varje vecka.
MEN.. Det absolut nya och största som vi diskuterade och kom fram till idag är att vi ska börja köra träningsskola på friskis, som JAG ska hålla i!!!! Jag är jättepepp och det ska bli himla kul.

träningsskola innebär en kurs som man som 10-12 åring kan anmäla sig till. Man träffas då 10 tillfällen och får varje vecka möjlighet att prova en friskisintensitet. Så ena veckan kanske man kör Box, andra veckan Cross, tredje Yoga. Ja, du fattar säkert. Det ska bli grymt kul, så hoppas många anmäler sig!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0