Hipp, hipp Hurra!!


Igår fyllde min allra bästa vän 25 år. Det bjöds på tårta och kakor i stora lass!
Mådde till och med lite illa sen på kvällen efter allt söt. Inte alls bra..
Det jobbigaste med kalas är att det alltid blir så sjukt mycket godsaker över, och inte kan man tänka sig att slänga det. Nä, istället står det där i kylen och läskar än till tusen. Galet jobbigt!
Så om du vill ha kaka så är du välkommen hit och hjälpa till att äta upp :)
hur gör ni andra med rester? Klarar ni att låta det stå eller slänger ni? Eller vad hittar ni på med godsakerna?

Idag har jag lett Familjejympa och träffat en blivande barnjympaledare. Jag ska vara hennes mentor vilket jag är otroligt peppad för. Ser fram emot att inspireras av det som hon får lära sig på kursen.

Sedan har jag repat lite körmusik, för imorgon är det konsert. Välkommna och lyssna kl 18 i OP kyrkan imorgon!

Förkyldningen är fortfarande inte riktigt borta vilket har gjort att jag har tagit det lugnt med träning. Inte ett ända pass förutom familjejympan har jag tränat sedan i Söndags förra veckan. Känns verkligen inte bra, men kanske det bästa. En vecka kvar till Göteborgsvarvet! Snart får vi svaret på om jag var tillräckligt tränad eller inte....

/PiggElin 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ett mysigt kalas, synd att det var konsert samtidigt så vi inte hann stanna så länge. Svårt att veta vad man ska göra med överblivna godsaker.. Nåt kanske funkar att frysa in?

2012-05-05 @ 19:52:28
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0