Göteborgsvarvet!!

Kom in i mål för inte så längesen och är galet nöjd med min prestation. Okej, jag klarade mig inte under 2 timmar men det var ju mitt tredje mål.
Mål nummer 1 var att slå min tid från förra året. vilket jag gjorde med nästan 4 mintuer.. Så check på den!
Mål nummer 2 var att slå pappas bästa tid från de åren som han sprang. Check på den!
Mål nummer tre kan jag alltså spara till nästa år så har jag nått att springa gör då :)

Jag är såå nöjd, för jag slet verkligen! Benen och hjärnan var inte riktigt med som förra året men det var ändå en riktig FEST! Jag sprang hela vägen och nöjd av allt folk som hejade och peppade!! Häng med nästa år vet ja!!

Om ni undrar vad jag har i munnen på bilden så är det medaljen, om det nu är svårt att se :)

Ps. Tiden blev alltså 2.06! :) *stolt*

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0