Foten

Sen Göteborgsvarvet har min fot inte känts särskilt bra. Hade jätteont några dagar förra veckan och haltade fram vart jag än skulle. Har väl inte direkt vilat men har tagit det MYCKET lugnare och idag vaknade jag upp med en fot som mådde prima! Jag hoppas det ska hålla i sig för nu väntar det massa träning under kommande dagar.

Idag ledde jag pass som vanligt och det kändes bra. Dock kom det inte så mycket folk men det beror ju helt klart på den härliga sommarvärmen. Imorgon ska jag gå morgonpromenad för att känna på foten innan jag börjar springa, vilket ska göras på torsdag då det återigen är dax för en cofferun med finfina tjejer. I helgen beger jag mig till Visingsö för att jobba lite på turistbyrån och springa lite på dessa efterlängtade skogsstigar som finns på Sveriges vackraste Ö. Resten av vistelsen ska jag bara njuta av sommarvärmen och förhoppningsvis blir det lite grill med vänner. Det känns att sommaren är här!

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0