Dagen före

Idag har jag och jonte bilat ner från Örebro till Göteborg. Så himla fint att vara här igen! Denna vackra, våriga, levande stad!

Vi stannade på allum köpcentrum och jag köpte en superfin vårjacka. Som jag har letat i både Jönköping och Örebro utan att hitta en vårjacka som jag vill ha. Men självklart levererar Göteborg och plockar fram en fantastisk jacka som dessutom va på rea!!

Sedan tog vi oss till Frölunda Borg och hämtade ut våra nummerlappar och vandrade en stund på mässan som hade massa trevligt och vimlade av träningsentusiaster. Jag blev alldeles pirrig i hela kroppen och njöt över att få vara med om detta i år igen.
Är fortfarande ganska pirrig och kommer säkert vara nervös enda till jag har sprungit några kilometer in i loppet. Men det ska bli så kuuul!!

Nu sitter jag här och pillar på min nummerlapp och tänker tillbaka på förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0