Träningsdag delux!

Idag är jag ledig från allt vad skola, praktik, läxor och läsning betyder. Vad passar då bättre än att ha en riktig träningsdag?

Startade dagen med frukost och därefter en löptur. Solen värmde ordentligt idag och det var fler än jag som var ute och motionerade. Vissa utav dom jag möte sprang i kortärmat! :)

När jag kom hem gjorde jag ordning en god pestowok:
1 kycklingfilé
Ca 2 dl wokgrönsaker
Stek tillsammans i lite olivolja.
Koka 45 gram risnudlar
Blanda sedan allt i pannan och tillsätt två tsk pesto. Blanda och ät!

Sjukt enkelt och galet gott.

Om en timma ska jag ge mig av till Friskis och leda Medelpass! Därefter beroende på hur mycket krafter som finns kvar så får vi se om det blir nått mer :)

Det blir grymt!

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Martin

Gillar din träningsblogg, lägg gärna till den på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0